نیــــــــم کیلو ضدحال بخور برات مفیده....!!!!:دی
تاريخ : پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, | 15:39 | نویسنده : کیمیا

 

 

 

سلام خوبید چ طور مطورید؟!؟!؟؟

 

مثل این که زیادی خوش ب حالتون شده چون ضد حال نخوردید....!!!

 

مثلا مثل این:

 

یا مثل این:

 

یا این جوری: 

 

یا....

______________________________

 

حالا بیا برات یه فنجون ضدحال بریزم حالت بیاد سر جاش...!!!

 

 

 

 

ضدحال یعنی تاکسی سوار شی وسط راه بنزین تموم کنه!

 


ضدحال یعنی صبح روزی که با دوستات میخوای بری کوه بارون بیاد!

 

ضدحال یعنی گل خوردن دقیقه ۹۰!

 

ضد حال یعنی یه مانتو خوشگل بخری همون روز اول گیر کنه به صندلی پاره بشه!

 

ضدحال یعنی وقتی منتظر فیلم مورد علاقت هستی برق بره!

 

و.....

 

حالا بست شد؟

نه؟

ینی نشد؟

 

مثل این که بازم دلت میخواد ضدحال بخوری...ها...؟

 

باشه خودت خواستی!

 

خیلی ماهی

.

.

.

.

.

بخور چون امگا 3 داره!

 

اگر روز به یادت گریه کردم

بدان آن روز پیازی رنده کردم

 

هرچی گل بریزم زیر پات باز کمه

.

.

.

.

چون پات خیلی بو میده!!!



و حالا:

...................

اصلا خودتو ناراحت و درگیر واسه این قضیه نکن:

 

چون اصلا مهم نیست ک قشنگ نیستی

قشنگ اینه ک مهم نیستی!!!


خب فعلا بسته زیادی حالت گرفته شد!!!


 

 



نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت16:56---30 شهريور 1391
خیلی قشنگ بودن
پاسخ: مرسی عزیزم مرسی


kosar
ساعت21:21---27 شهريور 1391
هه هه ههه !!!خیلی باحالی کیمیا!!!!خخخخخخ!!!!

کلی خندیدم!!!ناراحت بودم یه ذره کاملا خوشحالم کردی !!!!خدا خیرت بده!!!!

راستی ماهیی درسته امگا 3 داره!!ولی فکر بوشم بکن !!!!بعد از هر ماهی خوردن تا حموم نری بوش نمیره!!!خخخخخ
پاسخ: نه بابا تو که از منم باحال تری!!!! خب خوشحالم که تونستم دلتو شاد کنم عزیزم آره!


انیتا
ساعت9:21---26 شهريور 1391
خیلی جالب بودن...ضدحالای باحالی بود....من اینقدر ضدحال خوردم....که خدا بدونه....پاسخ: آره مث من!

عسل خانوم
ساعت20:05---25 شهريور 1391
سلااااااااااام عزیزم خوبی عاشقتم ولی

خب میمردن یاد بدن برای من لود نمیشه که ببینم چیه اون چیه پاسخ: سلااااااااام مهدیه جونم آره خب لابد دیگه! آخه چرا هیچکس مدرسه ها رو دوس نداره؟! اووووووووووووو لا لا...


حورا
ساعت16:02---25 شهريور 1391
ههههههههههه این آخریه خیلی باحال بود
پاسخ: آره من خودمم خوشم اومد ازش


fatemeh
ساعت16:41---24 شهريور 1391
منم از این ضد حال هایی که گفتی زیاد خوردم.

ضد حال یعنی انقدر شکلک بذارم که نظرم موقع جواب دادن نصفش نا پدید بشه اشکال داره چند تا شکلک بذارم؟پاسخ: من که تا دلت بخواد....! نـــــــــــــه اصلا خودتو ناراحت نکن چون فوق فوق فوقش اینه که نظرت از بین میره دیگه! چیز نیس که؟! نه زمین به آسمون میرسه،نه کتاب خدا غلط میشه! مر20+10


الهه
ساعت14:14---24 شهريور 1391
هه هه هه

خوشم اومد



میدونم چرا دوست دارم با تو برم ماهیگیری؟

.

.

.

.

.

چون هیشکی مثه تو کرم ندارهههه....



اسمتو روی کاه نوشتم خراب شد روی گل نوشتم پژمرده شد روی قلبم نوشتم شکست

.

.

.

.

.

.

برو بابا توهم با این اسمت...
پاسخ: خواهشااااااات میشه! آها؟ پففففففففففففففففف!! این همه ضدحال خوردیم تو هم بهش اضافه میکنی؟! دیگه چ کار کنم دیگه یه هیرو که بیشتر نداریم که!


Maryam
ساعت0:58---24 شهريور 1391
هه ههه ههه....پاسخ: خوشحالم که خوشت اومد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • ناصح
  • مینی تولز